Regulamin uczestnictwa w Konferencji
- Niniejszy regulamin określa zasady rejestracji i uczestnictwa w Konferencji dla Liderów pod nazwą Global Leadership Summit.
- Organizatorem Konferencji jest Fundacja Arrow – Instytut Przywództwa z siedzibą w Krakowie przy ul. Gen. J. Dwernickiego 5, NIP 6762427987.
- Przepisy niniejszego regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.
- Oficjalny Serwis internetowy dedykowany Konferencji znajduje się pod adresem gls.org.pl.
Znaczenie terminów używanych w niniejszym Regulaminie jest następujące:
Organizator: Fundacja Arrow – Instytut Przywództwa z siedzibą przy ul. Gen. J. Dwernickiego 5, 31-530 Kraków, NIP 6762427987.
Serwis: strona internetowa dostępna pod adresem https://gls.org.pl.
Formularz Rejestracyjny: formularz on-line znajdujący się w Serwisie Organizatora lub w serwisie Evenea.pl
Uczestnik: osoba zgłoszona do udziału w Konferencji.
Rejestrujący: osoba fizyczna lub prawna dokonująca rejestracji uczestnika (siebie lub innych osób) na Konferencję poprzez Formularz Rejestracyjny dostępny w Serwisie Organizatora lub w serwisie Evenea.pl.
Potwierdzenie Udziału: komunikat wysyłany przez Organizatora Konferencji w odpowiedzi na zgłoszenie dokonane poprzez wypełnienie Formularza Rejestracyjnego.
Opłata Konferencyjna: opłata wnoszona przez Uczestnika tytułem udziału w Konferencji.
§ I Odpowiedzialność Organizatora
- Organizator zapewnia, że dołoży wszelkich starań, aby zagwarantować warunki organizacyjne Konferencji zgodne z opisem w Serwisie Konferencji.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w programie Konferencji, nawet w dniach, w których odbywa się Konferencja, w tym ma prawo do zmian rozkładu czasowego i kolejności poszczególnych prelekcji.
- Zmiany w programie Konferencji, o których mowa powyżej, nie mogą stanowić podstawy do kierowania roszczeń finansowych wobec Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. W takim przypadku wszystkie wpłaty wniesione przez Uczestnika Organizator zwróci uczestnikowi w pełnej wysokości.
- Organizator ma prawo do niedopuszczenia Uczestnika do udziału w Konferencji bez podania przyczyny.
- Organizator zobowiązuje się do zapewnienia Uczestnikom poczęstunku w trakcie Konferencji w postaci przerw kawowych.
§ II Odpowiedzialność Uczestnika
- Uczestnik jest zobowiązany zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz stosować się do jego wymagań.
- Uczestnik zobowiązuje się przestrzegać zasad bezpieczeństwa oraz instrukcji i poleceń organizacyjno-technicznych przedstawiciela Organizatora.
- Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wyrządzone osobom trzecim szkody oraz zniszczenia na terenie obiektu, w którym prowadzone są działania związane z Konferencją i zobowiązany jest do pokrycia strat wynikłych z tego tytułu.
- Organizator może przeprowadzać w trakcie Konferencji sesje fotograficzne i video. Uczestnictwo w wydarzeniach jest połączone z wyrażeniem zgody na nieodpłatne wykorzystywanie wizerunku/głosu każdego z Uczestników w materiałach informacyjnych i promocyjnych Organizatora. Uczestnik, który takiej zgody nie wyrazi zobowiązany jest do poinformowania środkami komunikacji elektronicznej o rezygnacji najpóźniej pierwszego dnia po zakończeniu Konferencji.
§ III Warunki uczestnictwa
- Warunkiem udziału w Konferencji jest spełnienie łącznie następujących postanowień:
- zgłoszenie uczestnictwa (samodzielnie lub przez Rejestrującego) poprzez wypełnienie Formularza Rejestracyjnego w Serwisie Organizatora lub w serwisie Evenea.pl;
- zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu;
- otrzymanie Potwierdzenia Udziału od Organizatora;
- uiszczenie Opłaty Konferencyjnej w wysokości i terminie ustalonym przez Organizatora (samodzielnie lub przez Rejestrującego).
- Uczestnikami Konferencji mogą być osoby pełnoletnie. Udział niepełnoletniego w Konferencji jest możliwy jedynie na podstawie pisemnej zgody opiekuna prawnego albo w towarzystwie osoby dorosłej.
§ IV Zgłoszenie udziału
- Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego jest jednoznaczne z zawarciem umowy z Organizatorem zgodnie z niniejszym Regulaminem. Oznacza jednocześnie akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem/Rejestrującym, a Organizatorem.
- Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej na 1 dzień przed datą Konferencji, chyba, że Organizator zdecyduje się zakończyć rejestrację w terminie wcześniejszym. Zgłoszenia drogą elektroniczną, poprzez stronę, gls.org.ploraz www.evena.pl, są prowadzone do trzech dni przed datą wydarzenia. Po tym terminie możliwa jest rejestracja bezpośrednia w dniu rozpoczęcia Konferencji.
- Uczestnik/Rejestrujący zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia Formularza Rejestracyjnego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia do Formularza Rejestracyjnego błędnych danych Uczestnika.
- Rejestrujący ma prawo dokonać zmiany danych osobowych Uczestników, dla których wcześniej dokonał podczas rejestracji.
- Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
- otrzymywanie od Organizatora informacji mailowych dotyczących Konferencji;
- otrzymywanie od Organizatora informacji nt. innych organizowanych przez niego wydarzeń za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na podany w Formularzu Rejestracyjnym adres e-mail;
- udostępnienie adresu e-mail podmiotom trzecim współpracującym z Organizatorem w ramach konkretnej Konferencji.
- Osoba, która takiej zgody nie wyraża zobowiązana jest do pisemnego poinformowania Organizatora o takiej decyzji środkami komunikacji elektronicznej na adres kontakt@instytutprzywodztwa.org.pl, niezwłocznie po wypełnieniu formularza rejestracyjnego.
- Po zakończonej rejestracji Organizator wysyła informację drogą elektroniczną stanowiącą potwierdzeniem udziału.
- Każdy Uczestnik otrzymuje podczas Konferencji materiały konferencyjne, identyfikator oraz talony na napoje. Każdy Uczestnik ma również prawo do poczęstunku na przerwach.
- Obiad jest dodatkowa opcją, która Uczestnik może wybrać ale nie musi.
§ V Warunki płatności
- Rejestrujący jest zobowiązany do dokonania Opłaty Konferencyjnej związanej z udziałem w Konferencji zgłaszanych przez siebie Uczestników, zgodnie z cennikiem podanym w Serwisie Konferencji.
- Płatność powinna być wykonana przelewem elektronicznym lub przez system płatności online T-Pay.
- Aby skorzystać ze zniżek należy dokonać rejestracji zgodnie z wyznaczonymi przez Organizatora warunkami – wcześniejszymi terminami rejestracji lub zgłoszeniem grupy liczącej minimum 5 osób – o których Organizator informuje w Serwisie gls.org.pl.
- Zarówno Rejestrujący jak i Uczestnik mają prawo do otrzymania faktury VAT za wykupione uczestnictwo w Konferencji. W celu uzyskania faktury należy w skontaktować się z Organizatorem drogą mailową: kontakt@instytutprzywodztwa.org.pl.
- Rejestrujący, który nie uiści opłaty rejestracyjnej w ciągu trzech dni od momentu rejestracji, zostanie automatycznie usunięty z listy Uczestników.
§ VI Rezygnacja z uczestnictwa
- Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Konferencji i uzyskania zwrotu poniesionych kosztów w wysokości 100% zrealizowanej Opłaty Konferencyjnej w przypadku rezygnacji, która nastąpi minimum 14 dni przed wyznaczoną datą Konferencji.
- W przypadku zgłoszenia rezygnacji w terminie krótszym niż 14 dni przed datą Konferencji Uczestnikowi przysługuje zwrot poniesionych kosztów w wysokości 50% zrealizowanej Opłaty Konferencyjnej.
- Zgłoszenia rezygnacji należy dokonać środkami komunikacji elektronicznej (kontakt@instytutprzywodztwa.org.pl) lub telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu wskazany na stronie Organizatora. Wykreślenie z listy uczestników następuje niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia ze strony Organizatora.
§ VII Reklamacje
- Wszelkie reklamacje Uczestników wobec Organizatora należy zgłaszać środkami komunikacji elektronicznej na adres; kontakt@instytutprzywodztwa.org.pl wyłącznie w ciągu 14 dni od daty zakończenia Konferencji.
- Reklamacja powinna zawierać uzasadnienie.
- Organizator rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od daty jej wpływu.
- Niewykorzystanie przez Uczestnika świadczeń objętych programem Konferencji nie uprawnia Uczestnika/Rejestrującego do zmniejszenia opłaty konferencyjnej ani otrzymania ekwiwalentu.
§ VIII Ochrona danych osobowych
- Organizator informuje, że dane osobowe Uczestników, podane podczas rejestracji na Konferencję w Formularzu Rejestracyjnym, przetwarzane są przez Organizatora, w celu zawarcia i wykonania umowy uczestnictwa w Konferencji, w tym: przeprowadzenia oraz realizacji Konferencji, celach rejestracyjnych oraz w związku z obsługą techniczną strony rejestracyjnej, jak również w celu wystawienia faktury.
- Organizator, działając na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych informuje, że:
- Administratorem tak zebranych danych osobowych Uczestnika jest Fundacja Arrow-Instytut Przywództwa z siedzibą w Krakowie przy ul. Gen. J. Dwernickiego 5.
- Administrator przetwarza dane osobowe w celu zawarcia i wykonania umowy o uczestnictwo w Konferencji, jak również – o ile Uczestnik wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w tym celu – w celach określonych w § 5 pkt. 6.
- odbiorcą danych osobowych Uczestnika jest Organizator; dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 Ustawy o ochronie danych osobowych;
- Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych przetwarzanych przez Organizatora oraz do ich poprawiania, a także do usunięcia. W tym celu Uczestnik musi poinformować Organizatora kontaktując się droga elektroniczna na adres; kontakt@instytutprzywodztwa.org.pl
- Podanie danych jest dobrowolne jednak ich niepodanie może uniemożliwić zawarcie i wykonanie umowy i udział w Konferencji;
- Administrator dba o bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Uczestnika. Dane te są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
- Więcej informacji na stronie w Polityka Prywatności.
§ IX Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Po ogłoszeniu przez Organizatora zmian w Regulaminie każdy Uczestnik powinien zapoznać się ze zmianami. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Uczestnik powinien powiadomić Organizatora o takiej decyzji środkami komunikacji elektronicznej na adres; kontakt@instytuprzywodztwa.org.pl Oświadczenie to powinno dotrzeć do Organizatora najpóźniej w terminie 7 dni od wejścia w życie zmienionego Regulaminu. Jeżeli Organizator nie otrzyma oświadczenia Uczestnika o braku akceptacji zmian Regulaminu w podanym wyżej terminie, przyjmuje się, że Uczestnik zaakceptował zmieniony Regulamin.
- Wszelkie pytania dotyczące Konferencji należy kierować drogą elektroniczną na adres; kontakt@instytutprzywodztwa.org.pl.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2019 roku.